نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

Belle de Jour

«می‌ری تو، یکی شون رو انتخاب می‌کنی، نیم ساعتی باهاش هستی و بعد تمام روز افسرده می‌شی.»

توضیح پی‌یر به زنش درباره رابطه مردها با فاحشه ها.

از فیلم Belle de Jour اثر لوئیس بونوئل

نامه شماره 2

سلام حسن جان.

جونم برات بگه که امروز تولد آبجیم بود. دیشب با اینکه تا ساعت 8 شب کلاس داشتم و خیلی خسته بودم ولی بعدش رفتم واسش کادو بخرم. هر چی سعی کردم خلاقیت به خرج بدم و یه چیز جدید واسش بگیرم نشد که نشد، واقعا مخم هنگ کرده بود تو این آشفته بازار شب عید.

آخرشم یه دونه ادکلن واسش گرفتم حسن.

امروز صبح پاشدم قبل از اینکه بیدار شه یه یادداشت تفلدت مبالک نوشتم و به همراه کادو به تلویزیون آویزوم کردم و روی تلویزیون یه روزنامه انداختم

بیدار که شد گفت چرا تلویزیون رو اینجوری کردی آخه

منم گفتم میخوام خاک نگیره حسن

خلاصه بعد دو ساعت اوومد تلویزیون رو روشن کنه که دیدم دو متر پرید هوا و ذوق مرگ شد

آره حسن. سوپرایز کردن خیلی حال میده حسن. نشد یه بار تو منو سوپرایز کنی حسن.

آخرش باهات قهر میکنم حسن.

فعلا کاری نداری حسن؟

خداحافظ حسن


نامه شماره 1

سلام حسن.

امروز رفتم سمینار IEEE. فوق العاده مزخرف بود حسن. شایدم خیلی خوب بوده ولی چون من سوادم کمه چیزی نفهمیدم حسن.

دیشب فیلم پرتقال کوکی خدا بیامرز استنلی کوبریک رو دیدم حسن.

خیلی قشنگ بود حسن.

حسن بگیر بخواب حسن، فردا 8 صبح کلاس داری الانم 3:30 شبه حسن.