نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

13 به ...

سلام حسن

این تعطیلیات هم که تا چشم بر هم زدیم تمام شد حسن. این دیگر چه وضعی است حسن. امسال هم مثل هر سال قرار بود در تعطیلیات عید درس های نخوانده را بخوانم و عقب ماندگی ها را به جلوماندگی تبدیل کنم حسن. ولی باز هم این اینترنت و خواب نگذاشت حسن. به هر حال درسهای دانشگاه را میتوان به شبهای امتحان موکول کرد (کما فی السابق) و با نمره های ناپلئونی جا خالی داد (کما فی السابق). ظاهرا تنها دستاورد تعطیلیات تغییر ساعت خواب از 1 بامداد به 9 صبح بوده!

این شبها با مسابقه 1-2-3-4 شبکه چهار خیلی حال کردم حسن. تو هم نگاه کن حسن.

نظرات 3 + ارسال نظر
vahideh d یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://joqd.blogsky.com

من که امسال اصن تصمیم نگرفتم:))
مطمئن بودم که هیچ کار نمکنم:))

ظاهرا درستشم همینه!

مهدیه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.3dlife.blogsky.com

منم هیچی درس نخوندم کلی هم امتحان دارمممممممممممممممممم

خودم سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

خوشبختانه با بدشانسانه ما به هیچ کدوم از مسابقه و سریالهای تلویزیون نرسیدیم
حالا واقعا میخای درس بخونی
من که می دونم درس نمی خونی (کما فی سابق)

هنوزم این مسابقه داره پخش میشه
ساعت 21:50
الان دارم نگاه میکنم
بعدا درس میخونم
بعدا :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد