نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

فرق داره؟

خدا وکیلی یکی از احمقانه ترین جمله هایی که تا حالا شنیدم این بوده:

"این یکی با بقیه فرق داره" (با اشوه دخترانه قرائت شود، لطفا)

آخه  لامصب انیشتین پیدا کردی؟؟ یا با 7فت میلیارد نفر آدم روی کره زمین رابطه داشتی که میفهمی  این یکی با بقیه فرق داره؟؟!! تازه یادش نیست دعفه قبلم همینو واسه نفر قبل گفته بود. دوست داری بووووق باشی باش، خواهشا از بنده نخواه بووووق باشم. والا به قرعآن

آخه ینی چی آخه

طرف اومده میگه حسن این دختره که تازه باهاش افتادم رفته تو نخ ازدواج. چی کار کنم از این فکرا در بیاد؟

قیافه من

مگه شغل من بسترسازیه آخه

نامزدی طولانی مدت

خیلی وقت بود که یه فیلم رومانتیک قشنگ ندیده بودم. اونم از این مدل که آخرش اشکتو در میاره.

نامزدی طولانی مدت اثریست فوق العاده از کارگردان محبوب فرانسوی جان پیرجنت.

داستان، کشش فوق العاده خوبی داره و فیلم مجموعه ای دلنشین از ژانرهای اکشن، درام، معماگونه و عاشقانه است که به شکلی باورنکردنی تماشاچی رو بیش از 2 ساعت پای خودش میخکوب میکنه.

13 به ...

سلام حسن

این تعطیلیات هم که تا چشم بر هم زدیم تمام شد حسن. این دیگر چه وضعی است حسن. امسال هم مثل هر سال قرار بود در تعطیلیات عید درس های نخوانده را بخوانم و عقب ماندگی ها را به جلوماندگی تبدیل کنم حسن. ولی باز هم این اینترنت و خواب نگذاشت حسن. به هر حال درسهای دانشگاه را میتوان به شبهای امتحان موکول کرد (کما فی السابق) و با نمره های ناپلئونی جا خالی داد (کما فی السابق). ظاهرا تنها دستاورد تعطیلیات تغییر ساعت خواب از 1 بامداد به 9 صبح بوده!

این شبها با مسابقه 1-2-3-4 شبکه چهار خیلی حال کردم حسن. تو هم نگاه کن حسن.

حلال همه مشکلات!

عمده مشکلاتم از روزی شروع شد که خدا را در ذهنم خلق کردم.