نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

نوستالوژی

پایان مزخرف همه کتابهایی که تو بچگیم خوندم:

.

.

.

.

و آنها سالهای سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کردند.

.

.

.

.

بیخود نبود که اینجوری فکر میکردم.

نظرات 3 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی متخصص پوست،مو و زیب پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

سلام سال نو مبارک امیدوارم مرا ببخشید که نتونستم بموقع خدمت برسم،واقعاً متاسفم.من در خدمت شما هستم خوشحال میشم تشریف بیارید دوست همیشگی شما دکتر نگار کریمی[گل]

دکتر نگار کریمی متخصص پوست،مو و زیب پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

درود 2باره برشما دوست عزیزم .مرسی از لطف و محبت شما.منتظر تشریف فرمایی شما هستم بدون شک خوشحال میشم از اومدنتون.زنده باشید.دوست همیشگی شما دکتر نگار کریمی

خودم یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

راس میگی الان که کمی فک کردم یادم اومد که اینجوری بوده ولی واقعیت میگه که بعد یه مدت از هم جدا شدن چون تفاهم نداشتن

جای آزاده نامداری خالی! در مورد طلاق عاطفی کلی به هم ببافه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد