نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

استاد...

سلام حسن، حوصله ندارم پاچه خواریتو بکنم. خوبی؟ خوبم.

تقریبا یک ساله که توی مرکز آموزش شرکتمون دارم MCITP تدریس میکنم. بعد از نظرسنجی دانشجوها و حضور توی کلاس بقیه اساتید آموزشگاه باورم شده بود که بهترین استاد شرکت منم.

یه جور احساس غرور خوبی داشتم تا امروز...

استاد الکترونیک صنعتیمون که یکی از بهترین اساتید دانشگاهمونه بعد از اینکه کلاس تموم شد همه رو نگه داشت و پرسید بچه ها چه پیشنهادی میدید که بهتر بتونم درس بدم؟ هر اشکالی که دارم بهم بگید. هیچ کس نظری نداد و همه شروع به تعریف و تمجید کردن، اما مدام اصرار داشت که ازش ایراد بگیریم. بازم کسی چیزی نگفت. سر کلاس چند بار موبایلش زنگ خورده بود و جواب داده بود.

-از همه دوستان به خاطر اینکه مجبور بودم گوشیمو جواب بدم معذرت خواهی میکنم، به بزرگی خودتون ببخشید مجبور بودم جواب بدم قول میدم از جلسه بعد خاموشش کنم.

بغض گلومو گرفته بود حسن. استادی که 25 ساله یعنی به اندازه سن من داره تدریس میکنه اینجوری افتاده و بی غرور داره از همه نظر سنجی و عذرخواهی میکنه و اونوقت من...

بالاخره گاهی وقتا یه تلنگر لازمه تا آدم به خودش بیاد. 


پ ن: 

از همه کسایی که در حقم نامردی کردند متشکرم، اونها اساتید خوبی واسم بودن.

ازشون یاد گرفتم وقتی در حق کسی نامردی میکنم چه حس و حالی پیدا میکنه.

به من یاد دادند که چجوری نباید یه نامرد باشم.


نظرات 7 + ارسال نظر
پری وش یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام
عنوان وبلاگتون منو جذب کرد که بهتون سر بزنم
نوشته ها تون هم جالب بود
نامه ای به خودم!
اگه روزگار در حقت نامردی کنه چطور؟

تقصیر هیچکسی نباشه فقط و فقط اشتباه خودت باشه چطور؟

روزگار که نامردی نمیکنه، به قول شما اشتباه خودم.
همه اشتباه میکنن، مهم اینه که یه اشتباه رو دوبار مرتکب نشیم

سین. نون. نارگیلیان دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ http://coconut1.mihanblog.com/

سلام محمدحسن میرزا
الحق که چه آدم خاکی ای ... بهش نمیخورد ایرانی باشد. هه هه! دمش گرم ... اینی هست که میگویند آدم ها مثل درخت میمونند هرچی کللشون پرتر و سنگین تر باشد خم میشوند و افتاده تر. ایول!

آره به خدا، این جور آدما کم گیر میان

نونوچه سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com/

واس خودتون نامه می نویسین؟!

واقعا استادا نامردن؟!

نامه تون خیلی ابهام داشت...

مرسی که سر زدین.
واسه خودم مینوسیم.
استادا نامرد نیستن، هر کسی میتونه نامرد باشه، پ.ن رو کلی نوشتم نه واسه استادا.

خودم سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

وای حسن جان من تمام استادامو خیلی دوس داشتم الا چند نفرشون
ولی تا به عمرم ندیدم که استادی اینجوری عذرخواهی کنه
جای تقدیر داره

از ابتدیی تا حالا چندتا استاد داشتم که خیلی روم تاثیر گذاشتن. اونا رو بیشتر از بقیه دوست دارم

یک ماما با چکمه های سفید دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

...پ.ن خیلی زیبا بود....
براتون آرزوی موفقیت می کنم

پوریا پرانا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://s-pourya-salehi.mihanblog.com

آفررین

پوریا پرانا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://s-pourya-salehi.mihanblog.com

بروزم رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد