نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

منو رها کن

آهنگ منو رها کن مهدی یراحی رو خیلی دوست دارم. هر موقع تنها میشم واسه خودم میزنم.

این بار واسه شما زدم!

آقای یراحی عذرخواهی بنده رو  بخاطر خراب کردن آهنگت بپذیر آقا!


>>>>>>>>>>گوش کنید<<<<<<<<<<

نظرات 4 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

اتفاقا خوب خوندین....

مرسی مامای مهربون

خودم یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

ینی اینو شما خوندین؟
چشم دانلود میکنیم

ینی بعله
مرسی

خودم دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

من امروز آهنگ رو گوش کردم
خیلی قشنگ بود
پس گیتار هم بله
نه دیگه شما هنرمند هستین

نظر لطفتونه مرسی
گیتار رو در حد آماتور بلدم

S.S.T چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://25farary.blogsky.com

وای پسر.... چقدر خوب بود!!
خوشمان امد!!

مرسی گوشات خوشکل میشنوه (الان شکست نفسی کردم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد