نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

جنایت و مکافات

بالاخره امشب خوندن رمان "جنایت و مکافات " داستایوفسکی رو تموم کردم . فوق العاده بود ، از 770 صفحه ای که داشت هیچ جاش به نظر اضافه نمیاد وهیچ قسمتیش خسته کننده نیست . خیلی برام جالب بود که داستایوفسکی تا چه حد دقیق و موشکافانه روابط اجتماعی ، رفتارهای فردی و خصوصیات اخلاقی متفاوت افراد رو توی داستانش بیان کرده .آخر رمان هم به هیچ وجه قابل حدس زدن نیست حتی توی صفحه های آخر . دمت گرم داستایوفسکی

پ.ن : دم ممد هم گرم که این رمان رو بهم معرفی کرد :X I Love you MAMAD :X


-----------------------------------------------------------


از اول ماه رمضون تا حالا هم یه چیزی در حدود سه کیلو وزن کم کردم . تصمیم دارم تا آخرش ده کیلو رو کم کنم بلکه کره زمین یه کم سبک تر شه !

پ.ن : شبی بیست و پنج دقیق پیاده روی وحشیانه ، خوردن افطاری با برنج و نشاسته کم و مصرف کپسول ونوستات از عوامل موثر در کاهش وزن بوده .


-----------------------------------------------------------


برطبق آخرین احادیث واصله توی ماه رمضون شیاطین در غل و زنحیرند !

پ.ن :متاسفانه جنتی و احمد خاتمی فعلا با قید وثیقه آزادن!!

پ.ن : پس تو این ماه هر کاری کردی تقصیر خودته ، نگی شیطون رفت تو جلدم که قابل قبول نیست . در ضمن اون ممه رو که لولو برده بود هنوز پس نیاورده ، لولوی عزیز لطفا اگه داری این مطلبو میخونی ممه رو برگرودن !


-----------------------------------------------------------


یه هفته است که کلاسهای AVR به همت انجمن روباتیک دانشگاه برگزار شده ، خیلی باهاش حال میکنم . اگه نمیدونید AVR چیه ،یه کامپیوتره که به اندازه یه فلش مموریه و دارای سی پی یو 16 مگاهرتز ، رم 2کیلو بایت ، و حافظه بین 1 کیلو تا 256 کیلوبایته که باهاش میشه کلی کار انجام داد . به زبون های اسمبلی ، بیسیک و سی هم میشه واسش برنامه نوشت که به ما دارن سی رو یاد میدن .

پ.ن : کلاسمون 4 تا دختر هم داره که هیچ کدومشون خوشکل نیستن  !


-----------------------------------------------------------


آروین جونم واسم اکانت رپیدباز خریده که به محض راه افتادن اینترنت دانشگاه بلایی به سر سایتشون میارم که قیمت اکانتاشون رو 60 برابر کنن!

پ.ن :آروین دوستت داریم ، حتی اگه به علی کریمی آب ندی !

پ.ن : آروین توپ جمع کن استیل آذینه و تا فهمید کریمی میخواد آب بخوره همه بطری ها رو قایم کرد و به سردار آجرلو اس ام اس داد . بازم ازت ممنونیم که آب رو کوفتش کردی ! :X I Love you ARVIN :X


-----------------------------------------------------------


از این دیوونه هم خیلی خوشم میاد بهش سر بزنید ---->  آقای میم و خیسی گیسوان




نظرات 11 + ارسال نظر
Rwin چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ق.ظ

من بچه بودم وحشتناک کتاب خون بودم
از داستان و رمان گرفته تا کتابای محبوب خودم در مورد حیوانات
ولی یه ۱۰ سالی میشه که فاصله گرفتم و اصلا رقبتی نمی کنم برم سمتش

ولی اینکه میبینم جوونای مملکت همچنان به این دوست قدیمی پایبندن لذت بخشه

بعدشم دیگه نمی خواد روزه بگیری
چون پای تلفن بهم گفتی ۴ کیلو کم کردی و الان اینجا زدی ۳ کیلو
در نتیحه دروغ گفتی و داری فرافکنی می کنی
روزت باطله
D:
------------------------
زیپ شلوارتو بکش بالا
دست تو دماغت نکن
پاتو از کفشت بیرون نیار
زیر بغلت رو بدوز،پاره نباشه
فش زشت نده
آخه پسرم من که نباید قبل از هر مصاحبه اینا رو بت بگم
تو که دیگه بچه نیستی،رییس جمهور هفتاد میلیون نفری

کوچولو شما چند سالته که ۱۰ ساله کتاب نخوندی !!؟ اصلا کلاس چندمی ؟
بعدشم پای تلفن ۴ کیلو کم کرده بودم بعد که قطع کردم دوباره رفتم رو ترازو دیدم سه کیلو کم کردم . حالا یا تقصیر توبود که چشمم زدی و وزنم زیاد شد یا ترازو مشکل داره یا نمیدونم الانم فهمیدم ۲ کیلو کم کردم !! اگه کار توست که میدونم همینه خواهش میکنم ادامه نده وگرنه اضافه هم میکنم !
معلومه برنامه عادل فرافکن زیاد نگاه میکنی ! فرافکنی ! چه حرفا !!!
هه هه هه هه !! هه هه هه ! فرافکنی ! چه حرفا !!!

راستی یه کتاب به ممد معرفی کردم فکر کنم خوشش اومده بود هم حجمش کمه هم خیلی خیلی قشنگه .
وقت کردی با خوندن این به دنیای رمان برگرد
ناتور دشت نوشته جی دی سلینجر

Rwin چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

خواهش نکن
هیچ راهی نداره

من تو اینترنتم مطلب بیش از ۳ خط نمی خونم
نهایت تیتر رو بخونم
حوصله داریا
دیگه خز شده خوندن همه چی الان مصورش هست P:

منم تا پارسال همیجوری بودم ، اصلا حوصله خوندن رو نداشتم . ولی وقتی کتب سینوهه رو خوندم تازه فهمدم بابا چه چیزهایی رو تا حالا از دست دادم . امتحان کن یه کتابی وردار که از روش فیلم هم ساخته باشن چه میدونم مثل ارباب حلقه ها یا سینوهه یا بادبادک باز . وقتی کتاب رو خوندی تازه متوجه میشی که اصلا فیلمه ارزش دیدن رو نداره . جدی میگم خوندن خیلی روحیه رو عوش میکنه

سرسپرده چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.takdel.blogsky.com

سلاااااااااام...
مرسیییییییییییی از حضورتون.....
پستای که گذاشتین جالب بووووووووود....
آآآآآآآآآآآپم خوشحال میشم یه سر بزنی.....

حمید پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com/

سلام ممنون که سر زدی من جنایت و مکافات رو هم خوندم ولی خیلی خسته کننده یود

بستگی به سلیقه مخاطب کتاب داره . اگه فقط به هیجان کتاب باشه،آره من هم قبول دارم که خسته کننده است . ولی پرداختن به شرایط روحی کسی که مرتکب جنایت میشه ، سوءظن همیشگی قاتل به اطرافینش که مبادا از همه چیز با خبر شده باشن و یا نگاه روانشناسانه به شخصیت های داستان جوری که انگار نویسنده واقعا در ذهن افراد وجود داره برام خیلی جالب بود . در کل داستانش همه چیز داره فضای سیاه و خاکستری شوروی وقت ، فقر ، جنون ، عشق ، مرگ و مکافات عمل

نسیم پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com

سلام. واقعا من از مطالب وبلاگ شما لذت می برم.

من هیچ چی لاغر نشدم وتازه چاق هم شدم بسکه افطاری می خورم.

سوال : این کتاب رو من تا حالا باهاش برخورد داشتم، اما نخوندم،
چون احساس میکنم جناییه! حالا واقعا هست؟

پیام ماه: خدا بگم چکارت کنه احمدی نژاد، وقتی خاتمی رییس جمهور بود، ساعت پنج افطار می کردیم!

مرسی لطف داری
ایشالا مزاعات کنی شما هم لاغر میشی
بابا زمان خاتمی ما ناهارم میخوردیم !

فرزانه جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ق.ظ http://farzane.blogsky.com

سبک نوشتنتون واقعا جالبه...

مرسی لطف داری

محمد جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://in-my-place.blogsky.com

salam marde momen.
mage mishe man ye chizi moarefi konam o bad bashe?
ye ketabe dg ham dare mesle inke oon dg khodast.
fekr konam azordegi bood.akharate ketabe...

man too hamin 100 sal tanhaee moondam.10 safhe azash khoondam didam kheili bahale velesh kardam!!!!!

na shookhi kardam.dar hale khoondanam.

چاکرخواتم
۱۰۰ سال تنهایی که دیوانه کننده است بابا
فقط داری میخونیش یلدت باشه مامان من شده کپی اورسلا !
تموم خونه زندگی رو نو نوار کرده میخواد زنم بده!

امین یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://jeninediroz.blogfa.com/

تنها روسی که من دوسش دارم همین داستایوفسکی هستش

ماکسیم گورکی هم آثار قشنگی داره ولی من هم با شما هم عقیده ام . هیچکی به پای داستایوفسکی نمیرسه

امین دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://jeninediroz.blogfa.com/

ممنون از نظر شما با شما هم عقیده ام

Rwin سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

Happy New Theme
بلاخره اون قالب بی خود رو عوض کردی
ایول
خیلی جواد بود D:

فرزانه پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://farzane.blogsky.com

قالب نو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد