نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

سر چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کــــــار !!!!

میدونستم که هر موقع بخوام میتونم برم سر کار !

ولی اینجوریشو دیگه نه !

چند وقت پیشا تو دانشگاه یه آگهی زده بودن که یه شرکت که تو زمینه امنیت شبکه های کامپیوتری فعالیت میکنه از بین دانشجو ها و فارغ التحصیل های کامپیوتر نیرو میگیره .

چیزی که توجهمو جلب کرد تو اولویت بودن کسایی بود که CCNA  & MCSE  داشته باشن ، یعنی من !!! ( اینا که گفتم مدارک شبکه هستن که مایکروسافت و سیسکو بعد از پایان دوره میدن ) .

منم که ترم آخرم و 11 واحد بیشتر ندارم گفتم بذار زنگ بزنم ببینم چی چی میگن !

خلاصه زنگ زدم و قرار شد باهام تماس بگیرن .

پریروز بهم زنگ زدن و گفتن بعد از ظهر بیا شرکت .

بعد از ظهر که رفتم و فرم پر کردم ، مدیرعامل و مدیر فنی شرکت شروع به سوال پیچ کردن اوستا حسن کردن که حسن آقا با چند تا فن کشنده و بیان سوابق درخشان کاری تموم اونا رو جواب داد و ضربه فنی شون کرد!!!!

فردا صبح زنگ زدن گفتن بیا سر کار !!!!!

مثل این که فقط منتظر من بودن آخه هیچکس دیگه ای رو هم استخدام نکردن !

خلاصه الان دو روزه صبح ساعت 7:30 میرم سر کار 3:30 برمیگردم خونه .

واسه کلاسهامم مرخصی میگیرم .

ولی خدائیش خیلی سخته از سرکار بری دانشگاه بعد از کلاسم دوباره برگردی سر کار !


نظرات 19 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://in-my-place.blogsky.com

خب خوبه دیگه بیکار نیستی...
توی زمینه شبکه واقعا بهت ایمان دارم حسن...
موفق باشی...

مرتضی جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

برای منم سخته که بخوام برم سر کلاس!!!!
آخه خواب خیلی بهتر می چسبه!!!!

alex شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ق.ظ http://jahaneemovazze.blogsky.com/

مبارک حسن..ولی خطرناک نباشه حسن..مواظب خودت باش حسنننننن

فاطیما شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

تبریک داداش گلم تبریک خیلی خوشحال شدم واقعا بی نهایت خدا رو شکر
یه سر به ایمیلاتون هم بزنید هر چند وقت نمی کنید....
خوش باشی داداش گلم

فاطیما دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ

لبخند تو را دیر زمانی ست ندارم
یکبار دگر خانه ات آباد بگو سیب...

فاطیما دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

********************

خدایا

دستهای خالی ام را بگیر...

می دانم

بنده ی خوبی نبودم

اما

می دانی

خدای خوبی هستی...

*******************
داداش نازم همیشه موفق باشی و سربلند
ممنون از اینکه به یادمی

فاطیما شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ

داداشم کار خیلی بهتون ساخته بزنم به تخته...
یعنی وقتی سر کاری موج مهر بشه موج نامهر؟؟؟
شوخی بی مزه ای بود می دونم گفتم که حاضری مو بزنم و از اون مهمتر غیبتت رو رد کنم

فاطیما سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

دعایت می کنم سهمت همیشه آسمان باشد...

فاطیما شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام داداش قشنگم
آره برگشتم ممنون از اینکه به یادمی...
امیدوارم همیشه ی خدا خوشحال و شاد باشی گلم

فاطیما پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام عزیز دلم داداش نازنینم
چقدر دلم واست تنگ شده چقدر نیستی بده اما فدای سرت مهم اینه که تو شاد باشی و غصه ای سراغت رو نگیره تا مجبور شی بیای سراغ وب و تموم حرفاتو بگی و بری... درست مثل من

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ


بار دگر تولد من آغاز می شود
و من دوباره زندگی ام را آغاز می کنم
پر باز می کنم
پرواز می کنم...
سلام داداشی گل و قشنگ من. با اینکه هیچ خبری ازت ندارم اما خیالم راحته که خوبی و قرار نیست بد باشی تولدم جات خالی بود جشن نبود اما تولد بود انگار... واسه دوستات دیگه وقت نداری خوشحالم که اینجوریه اما دلواپسم نکنه با خودتم همین جوری تا کنی نکنه وقتی واسه خودتم نداشته باشی... نه خدانکنه! یادت باشه دعاهای اونایی که دوست دارن واسه خوشبختیت باید مستجاب بشه...آمین

فاطیما سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ

داداش قشنگ ناپیدای من
زمستونی که قراره سه ماه همراهت باشه قشنگ باشه الهی...

فاطیما سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

با اینکه می دونستم نیستی اومدم... خوش باشی داداش گلم

[ بدون نام ] دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ

گاهی آنقدر عزیزی که دلم می گیرد
نکند سایه تو محو شود...

نسیم یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com

سلام. خیلی وقته اپ نکردین. بی خبرم ازتون. امیدوارم حالتون خوب باشه

فاطیما جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام... داداش گلم خداکنه امشب بری بیرون و آسمون سیاه شب رو نگاه کنی آخه به وسعت همون آسمون دلم واسه دستخطت تنگ شده...

فاطیمای پائیزی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

نازنین ترین داداش روی زمین سلام...

عشق بهای گزافی دارد
ایثار می خواهد
کار هر کس نیست...!
اگر عاشقی... ولنتاینت مبارک عزیزم...

فاطیما پائیزی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

داداشی دلم واست یه ذره شده

فاطیما پائیزی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

سلام بر داداش نازنینم
چقدر خوشحالم که اومدی
می دانستی عجیب دلم تنگ حضور مهربانت شده که آمدی
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد