نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

نامه های سرگشاده به یک حسن!

خیلی خطرناکه حسن!

های

سلام به مردم سرزمینم!

به افتخار حاج اصغر فرهادی امشب دوباره "جدایی" رو نگاه کردم خدائی کارش درسته، خیلی هم درسته.

ببخشید یه مدت کوتاهی (حدود یک سال و اندی) حوصله وبلاگ نویسی نداشتم.

حالا که فکرشو میکنم میبینم  تو این مدت چه کارایی کردم!

نامزد کردم، به هم زدم، کارمو عوض کردم، درسم داره تموم میشه، یزدی یاد گرفتم!

هر چی وبلاگ هم از اون موقع میشناسم تعطیل شدن، میگی نه رو لینک دوستان کلیک کن.


نظرات 4 + ارسال نظر
خودم جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://sparrow.blogsky.com

اینجا پروفایل نداره؟
مگه چند سالتونه که نامزد کردیم و بهم زدین
وقتی مشغول به تحصیل هستین باید حدودای 67 یا کمتر رو داشته باشید
ولی ازین که دوباره برگشتین بهتون خوش آمد میگم

پروفایل رو دادم واسه تایپ! چند روز دیگه آماده میشه :دی
به نام خدا اینجانب متولد 66/7/30 هستم
به نام خدا ممنون

خودم جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://sparrow.blogsky.com

واییییییییییییی راس میگی چه جالب
پس باید بگم سلام داداشی

از کدوم قسمت متجعب شدی؟؟
من الان کلا گیج شدم، چرا آخه؟

خودم جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

چه جالبه هااااااااااااااا

خودم جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ

ازین متعجب شدم اگه شناسنامه ای حساب کنیم یه ماه ازت بزرگنترم ولی اگه راستکی راستکی نگاه کنی یه روز ازم بزرگتری
و این برام جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد